O PREDAVAČU: doc.dr.sc. Toni Maglica
Toni Maglica rođen je 1977. godine u Splitu. Na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetuSveučilišta u Zagrebu diplomira 2001. godine, te na istom Fakultetu doktorira 2017. godinena doktorskom studiju „Prevencijska znanosti i studij invaliditeta“, smjer Prevencijskaznanost - prevencija mentalnih i ponašajnih poremećaja i promocija mentalnog zdravlja. Imaniz dodatnih usavršavanja, a najdulje se educirao u Integrativnoj gestalt psihoterapiji.Većinu profesionalne karijere proveo je u udruzi MoSt iz Splita gdje je radio kao socijalnipedagog, provodio individualno i grupno savjetovanje za djecu i mlade s problemima uponašanju i njihove obitelji, te u Domu za djecu bez odgovarajuće roditeljske skrbi„Maestral“ Split, u neposrednom radu s djecom i mladima iz sustava socijalne skrbi injihovim roditeljima. Uz to je, preko 7 godina, vodio grupno savjetovanje za mladepočinitelje kaznenih i prekršajnih djela.Osim neposrednog rada s korisnicima, kontinuirano sudjeluje u mnogobrojnim stručnim iznanstvenim projektima, provodi edukacije za djelatnike sustava socijalne skrbi u Hrvatskoj iinozemstvu, a sve češće i djelatnike sustava odgoja i obrazovanja i organizacija civilnogadruštva.Od 2017. godine zaposlen je na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Splitu gdje predaje na višeodsjeka kolegije iz područja socijalne pedagogije. Prema Informacijskom sustavu znanosti RHima 66 različitih stručnih i znanstvenih publikacija.Sudjeluje u radu brojnih stručnih i znanstvenih tijela i organizacija. Član je Upravnog odboraHrvatske komore socijalnih pedagoga.
O PREDAVANJU: Socijalna pedagogija u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju
U kontekstu naziva kongresa Novo doba-nove perspektive, zasigurno vrijedi posvetitiodređeno vrijeme relativno novoj temi, a to je socijalna pedagogija u ranom i predškolskomodgoju. Godinama (nepravedno) zapostavljeni u sustavu ranog i predškolskog odgoja iobrazovanja, socijalni pedagozi su, napokon, dobili svoje mjesto među ostalim stručnimsuradnicima koji mogu raditi u dječjim vrtićima (Zakon o predškolskom odgoju, čl.24 (1), NN57/22). Koji su okviri djelovanja socijalnih pedagoga u sustavu ranog i predškolskog odgoja iobrazovanja, koje djelatnosti i kompetencije mogu ponuditi, iz kojih koncepata djelovati,koje su perspektive i područja razvoja socijalne pedagogije u ranom i predškolskom odgoju,neka su od pitanja i tema koje želim podijeliti i promišljati s kolegama iz struke.